Even voorstellen

Hoe werkt dit, even voorstellen, nieuwe overlegmomenten, losse ideeën
Post Reply
Wouter
Site Admin
Posts: 3
Joined: Thu Feb 08, 2024 7:28 am

Even voorstellen

Post by Wouter » Thu Feb 08, 2024 9:02 am

Hier kunnen we ons allemaal even kort voorstellen. Handig, omdat we elkaar niet altijd zien. Ook goed om te weten wie er achter de zelfgekozen forum-naam zit soms. Klik hierboven op POST REPLY om jouw gegevens te delen!

------------------------------------------------------------

Ik zal beginnen: mijn naam is Wouter Ruitenbeek, directeur van de Zuidwalschool. Zelf ben ik vader van drie jonge kinderen en fiets elke dag in een kwartiertje naar school (ik woon dus niet in de buurt). Ik ben zo'n 20 jaar werkzaam op de Zuidwalschool, waarvan de laatste vier jaar als directeur.

In ons schoolgebouw (hoofdingang Zuidwal aan de gracht, achteringang Lepelstraat, uitkomend op het Helena van Doeverenplantsoen) vinden allerlei activiteiten plaats. Zo is er een kinderdagopvang, peuterspeelzaal, voor/naschoolse opvang, logopedie, schoolmaatschappelijk werk, jeugdzorg, huiswerkbegeleiding, naschools muzikale/sportieve/culturele activiteiten, etc. En natuurlijk basisonderwijs voor 4 tot 13 jarigen. De school is de laatste tijd snel gegroeid en heeft nu 4 kleutergroepen en daarna elke groep dubbel (totaal zo'n 300 kinderen in 15 groepen). Het publiek van de school is echt superdivers, zowel in afkomst/geloof/taal/cultuur/opleidingsniveau ouders en dat levert een hele mooie combinatie op waarin iedereen echt als zichzelf wordt gezien.

Door het ruimtegebrek in ons schoolgebouw kunnen we een aantal activiteiten niet huisvesten en is ons schoolplein ook overvol. Een samenwerking met de Helena en het plantsoen ligt volgens mij daarvoor heel erg voor de hand en versterkt alle partijen. Daarnaast steun ik ook graag waar mogelijk lokale intiatieven en ondernemers! Kortom, ik zie volop kansen voor een mooie samenwerking!

Publieke contactgegevens: telefoon school 0703633650
email w.ruitenbeek@obszuidwalschool.nl

Post Reply